Daugavpils pilsētas dome sadalīja eiroprojektu ietvaros iegādātas materiālās vērtības

foto gorod.lv
foto gorod.lv

Daugavpils pilsētas domes deputāti pieņēma lēmumu dažādu eiroprojektu ietvaros iegādātas materiālās vērtības nodot pašvaldības struktūrām, kuras varētu apkalpot un izmantot šos objektus. Tuvāko 5 gadu laikā iestāžu pienākums ir saglabāt īpašumu un nenodot to trešajām personām. Zīmīgi, ka 9.vidusskolas īpašums tika nodots nevis vidusskolai, bet Vispārējās un profesionālās izglītības pārvaldei.

Komunālās saimniecības pārvaldei tika nodotas Muzeja ielas daļas rekonstrukcijas laikā iegādātas materiālās vērtības, kuru kopējā vērtība sastāda 253 015 latus.

Savukārt izglītības iestādēm tika nodotas materiālās vērtības, kuras tika radītas energoefektivitātes paaugstināšanas eiroprojektu ietvaros – izmaksās tika iekļauti tehniskie projekti, būvdarbi, autoruzraudzība un būvdarbu uzraudzība. Piemēram, Valsts ģimnāzijai tika nodotas materiālās vērtības 400 283 latu apmērā, 3.vidusskolai - 321 982 latu apmērā, 10.vidusskolai - 232 344 latu apmērā, 17.vidusskolai - 371 126 latu apmērā, bet Saskaņas pamatskolai tika nodotas ieņemamās 5.pamatskolas materiālās vērtības 522 758 latu apmērā.

9.vidusskolas rekonstrukcijas projekta ietvaros iegādātas materiālās vērtības 558 402 latu apmērā tika nodotas nevis vidusskolai, bet Vispārējās un profesionālās izglītības pārvaldei. Attīstības departamenta vadītāja Daina Kriviņa portālam Gorod.lv paskaidroja, ka tas esot saistīts tikai ar to, ka 9.vidusskolai nav savas grāmatvedības.

Atgādināsim, ka dažos pilsētas plašsaziņas līdzekļos šī gada sākumā tika publicēta informācija par to, ka 3. un 9.vidusskolas skolotāji un skolēnu vecāki uztraucās par iespējamu skolu apvienošanu. Tolaik vicemērs Vitālijs Azarevičs neapstiprināja, bet arī nenoliedza minēto informāciju, bet 3. un 9.vidusskolas apvienošanas jautājums tika apspriests jau 2002.gadā. Šajā situācijā materiālo vērtību nodošana nevis skolai, bet Vispārējās un profesionālās izglītības pārvaldei liek aizdomāties.


Написать комментарий