Politoloģe Grigules reklāmas kampaņu salīdzina ar pulvera reklāmu

foto: flickr.com
foto: flickr.com

Eiropas Parlamentā ievēlētās Ivetas Grigules (ZZS) PR kampaņa atgādināja sadzīves ķīmijas reklāmu, radio Baltkom paziņoja Rīgas Stradiņa universitātes profesore, politoloģe Ilga Kreituse.

"Viņas kampaņa man mazliet atgādināja veļaspulvera reklāmu. Lūk, Jūs mazgājāt ar parasto mazgājamo līdzekli, nekas nesanāca. Vajag jaunu pulveri. 18.reizē cilvēki saprata, ka vecais pulveris bija slikts un jāiegādājas jauns. Bet kaimiņienei par jauno labo pulveri neteikšu, lai mazgā ar veco un slikto", paziņoja Ilga Kreituse.

Pēc politoloģes vārdiem, rietumu reklāmas piemēri spēcīgi ietekmēja Latvijas vēlētājus.

"Grigules reklāma panāca savu, neskatoties uz to, ka Latvijas vēlētājs mīl pieticīgus politiķus. Reklāma eiropiski amerikāņu stilā ietekmēja latviešus. Vecais mazgāšanas līdzeklis ir slikts, ņemsim jaunu. Tikai kaimiņienei neteiksim par to", piebilda Kreituse.


Написать комментарий