"Iemesls ir vienkāršs – nav naudas. Bija interese no potenciālo investoru puses, bet naudas beigu beigās nav. Rūpnīca, serviss – nekas no tā vairs nestrādā. Izskatās, ka tās arī ir beigas," izdevumam "De Telegraaf" pastāstījis kāds "Wiesmann" darbinieks, kurš, tāpat kā viss pārējais personāls, nav saņēmis samaksu par vairākiem mēnešiem.

Tāpat Nīderlandes izdevumam kļuvis zināms, ka "Wiesmann" ir parādā naudu arī komplektējošo detaļu piegādātājiem. Esošo "Wiesmann" automobiļu īpašniekiem rezerves daļu vajadzības gadījumā būs jāvēršas pie "BMW" izplatītājiem – tieši šī bavāriešu auto marka piegādāja "Wiesmann" ražotājam detaļas.

Pēdējais "Wiesmann" izstrādātais modelis bija īpaši sportiskā kupeja "MF4-CS". Tas bija visvieglākais automobilis šīs markas piedāvājumā. Sportiskais automobilis aprīkots ar "BMW" V8 motoru, kas attīsta 420 zirgspēku jaudu, ļaujot vairāk nekā 193 tūkstoš eiro vērtajam "MF4-CS" līdz 100 km/h paātrināties 4,4 sekundēs.