“Renault Talisman” speciāli Ķīnai

foto delfi.lv
foto delfi.lv

Kompānija "Renault", atklājot jauno modeli "Talisman", vēlreiz apstiprina savu apņemšanos radīt "ikdienas lukuss" automašīnas, tādējādi vēl vairāk iekarojot Ķīnas tirgu.

"Talisman", "Renault" jaunais sedans Ķīnas tirgum, sevī iemieso "ikdienas luksuss" sajūtu, ko potenciālie klienti Ķīnā novērtē: automašīna ar luksuss klases sajūtu, kas cenas ziņā pieejama samērā plašam lokam. Šī modelis paredzēts jaunajiem uzņēmējiem, kuri meklē automašīnu, kas atbilstu gan profesionālajām, gan privātajām prasībām. "Talisman" tiks ražots Korejā, "Renault Samsung Motors" rūpnīcā. Eksports uz Ķīnu tiks uzsākts jau šāgada jūnija vidū, un tā cena būs sākot no 318 800 RMB (38 652 eiro).

"Renault" pārdošanas apjoms Ķīnā kopš 2009. gada ir četrkāršojies, lielākoties pateicoties "Koleos" panākumiem. "Renault" pārdošanas apjoms pērn, salīdzinot ar 2010. gadu, pieaudzis par 60%, sasniedzot 24 100 vienības. Īpaši lieli panākumi ir modelim "Koleos", kas kļuvis par pieprasītāko savā klasē. Piedāvājuma klāsts tika paplašināts aizvadītajā gadā, ieviešot "Scenic", "Laguna", "Latitude", "Fluence" un "Megane CC".

Neskatoties uz to, ka līdz šim "Renault" Ķīnas tirgū bijis pārstāvēts pavisam nedaudz, mērķis ir nākotnē paplašināt tīklu un sagatavoties ilgtermiņa darbībai šajā tirgū. "Talisman" ieviešana veicinās pozitīvu "Renault" klātbūtni Ķīnā, kur plānots palielināt izplatītāju tīklu no 80 dīleriem 2011. gadā līdz 170 dīleriem 2014. gadā. Ķīnā, kas ir lielākais automobiļu tirgus pasaulē, ārzemju ražotājiem ir jāražo uz vietas, lai kļūtu par nozīmīgiem spēlētājiem. Nākamo gadu laikā saskaņā ar "Drive the Change" vidustermiņa plānu, kas darbojas līdz 2016. gadam, paredzēts, ka "Renault" Ķīnā nostiprināsies arī industriāli.


Темы: , , ,
Написать комментарий