Tika uzdots izvērtēt situāciju ar jaunā Daugavpils viadukta klabošajām lūkām

foto gorod.lv
foto gorod.lv

Pirms gada, septembra beigās, Daugavpilī tika nodots ekspluatācijā jauns viadukts (Vidzemes iela – Piekrastes iela – A.Pumpura iela – Višķu iela) un Latgales iela. Minētā projekta, kas tika realizēts ar Kohēzijas fonda palīdzību, izmaksas sastādīja ap 24 miljoniem latu, no kuriem 85% finansēja fonds, 4,5% - valsts un 10,5% - Daugavpils dome.

Eiroprojekta ietvaros tika uzbūvēta jauna iela posmā no Vidzemes ielas līdz Višķu ielai, Piekrastes iela no Vidzemes ielas līdz Arendoles ielai, Piekrastes ielas pārceltuve pāri jaunajai ielai, divi tuneļi zem dzelzceļa plātnes, ierīkots mezgla apgaismojums, lietus ūdens kanalizācija, kā arī gājēju celiņi un veloceliņi.

Gada laikā speciālisti sekoja objekta ekspluatācijai. Lielas problēmas netika konstatētas, bet ir nianses, kuras vajadzētu izlabot.

Piemēram, speciālisti nostiprināja pietiekami stāvas nogāzes gar jauno ielu. Nelielu zemes noslīdeni bija izraisījusi ūdensvadā notikusī avārija.

Pilsētnieku neapmierinātību izraisījis fakts, ka būvniecības ietvaros netika paredzēta gājēju pāreja pāri dzelzceļam. Šie ieteikumi tika ņemti vērā, un pēc ilgām pārrunām ar uzņēmumu „Latvijas Dzelzceļš” tika nolemts ierīkot minēto gājēju pāreju.

Vicemērs Vjačeslavs Širjakovs portālam Gorod.lv paziņoja, ka pašvaldībai ir zināma arī autovadītāju neapmierinātība ar viadukta sistēmā esošo ielu klabošajām lūkām. Teorētiski, braukšanas laikā nav jājūt lūkas, tāpēc speciālistiem tika uzdots izvērtēt situāciju un nepieciešamības gadījumā veikt nepieciešamos darbus. 


Написать комментарий