Viņš pastāstīja, ka "Eurobalt Junipro" cesijas ceļā ir ieguvis divus prasījumus pret "airBaltic" un aviokompānija tos neapmaksā. Viens prasījums par 80 tūkstošu eiro (56,2 tūkstošu latu) zaudējumu atlīdzību iegūts no kādas Vācijas firmas, savukārt otrs – par 900 tūkstošu latu procentu maksājumiem – nopirkts no "Taurus Asset Management".

Atbildot, kādēļ "airBaltic" nemaksā, Krastiņš vērsa uzmanību uz aviokompānijas gada pārskatā teikto, ka uzņēmums centīsies pārstrukturēt īstermiņa saistības un, ja tas neizdosies, tiks sākti tiesiskie procesi, apstrīdēta formālu saistību pastāvēšana, lai pagarinātu saistību apmaksas termiņu. "Viņiem acīmredzot nav naudas. Viņi šos tiesiskos procesus visus virza tā, lai pašlaik nebūtu jāmaksā, cerot, ka pēc diviem vai trim gadiem būs investors, kurš šos parādus nosegs," pieļāva advokāts.

Pēc Krastiņa teiktā, Rīgas rajona tiesa gan atteikusi pieņemt izskatīšanai "airBaltic" maksātnespējas procesa pieteikumu. "Man īsti nav saprotams, kāpēc. Tiesa saka, ka, viņasprāt, "Eurobalt Junipro" neesot prasītājs, nevarot prasīt. "Tiesnese nevar konstatēt un identificēt, ka maksātnespējas procesa pieteikumu iesniegusi persona – kreditors –, kam ir prasījuma tiesības," lēmumā minēto citēja advokāts, norādot, ka par Rīgas rajona tiesas lēmumu gan iesniegta blakussūdzība Rīgas apgabaltiesā.

Rīgas apgabaltiesas preses sekretārs Aigars Bērziņš sacīja, ka tiesa "Eurobalt Junipro" sūdzību paredzējusi izskatīt rakstveida procesā 3.oktobrī.

Par lielāko "airBaltic" akcionāru pagājušā gada nogalē kļuva valsts, kad Satiksmes ministrija 2011.gada 30.novembrī iegādājās "airBaltic" mazākuma akcionāram "Baltijas Aviācijas sistēmas" piederošos 47,2% lidsabiedrības akciju un tādējādi kļuva par 99,8% "airBaltic" akciju īpašnieci.

"airBaltic" apkalpo vairāk nekā 60 galamērķu no savas mītnes bāzes Rīgā. No katra šā galamērķa "airBaltic" piedāvā savienojumus caur ziemeļu tranzītmezglu Rīgā uz savu tīklu, kas aptver Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvos Austrumus.