Kādreizējie «Vienotības» kampaņu veidotāji “McCann” atsakās no partiju konsultēšanas

foto: delfi.lv
foto: delfi.lv

"McCann" grupa, kas veidojusi vairākas partijas "Vienotība" reklāmas kampaņas, nolēmusi gaidāmajā vēlēšanu ciklā nekonsultēt nevienu politisko spēku, mārketinga un sabiedrisko attiecību vortālam "7guru.lv" sacījis "McCann WorldGroup Riga" valdes priekšsēdētājs Ainars Ščipčinskis.

Ščipčinskis ir viens no biedrības "Latvijas attīstībai" dibinātājiem, kuras vadību uzņēmies ekspremjers Einars Repše (V).


""McCann" ir palīdzējis izveidot spēcīgu zīmolu "Vienotība". Taču darbs ar politiskajām partijām ir grūts un ļoti laikietilpīgs," pārtrauktās attiecības ar vienu no lielākajām Latvijas politiskajām partijām skaidro Ščipčinskis, norādot, ka gaidāmajā politiskās reklāmas cīņā "McCann" neplāno piedalīties kā aktīvs spēlētājs.

"Esam pavadījuši divus sekojošus veiksmīgus vēlēšanu ciklus. Šogad pieņēmām lēmumu nākamo secīgo ciklu izlaist. Pašvaldību vēlēšanās ne ar vienu politisko spēku nestrādāsim. Tā vietā fokusēsimies uz saviem komercklientiem," vortālam stāstījis Ščipčinskis.

"Kā būs nākotnē, skatīsimies pēc apstākļiem, bet pašvaldību vēlēšanas mēs izlaižam," viņš piebildis.

"Vienotību" pirms gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām apkalpo reklāmas aģentūra "Guilty" un tās radošais direktors Armands Leitis, vēsta "7Guru.lv".


Написать комментарий