Daugavpils pilsētas dome no janvāra līdz maijam masu medijiem izmaksāja jau vairāk nekā 18 tūkst. eiro

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Saskaņā ar grāmatvedības datiem, Daugavpils pilsētas dome šogad no janvāra mēneša līdz maijam reklāmas un mārketinga pasākumiem iztērēja 25 082,21 eiro, liecina Daugavpils pilsētas domes sniegtā informācija.

Atgādināsim, ka iepriekš pašvaldība ziņoja, ka 2012.gada budžetā reklāmas un mārketinga pasākumiem esot paredzēti 328 183 eiro, savukārt 2013.gadā šī summa bija mazāka – 197 173,09 lati (280 552,03 eiro), tomēr to asi kritizēja daži pašreizējie deputāti.

Portāls dažas reizes rakstveidā pieprasīja pozīciju, kuras Dome uzskata par reklāmas un mārketinga izdevumiem, atšifrējumu, tomēr atbildē saņēmām tikai pasākumu aprakstu.

Jūnija beigās no Domes tomēr tikai saņemta informācija par to, kā pilsēta popularizē sevi un savu darbu, informē sabiedrību.

Izrādījās, ka no šā gada janvāra līdz maijam Dome viesu delegāciju uzņemšanai iztērējusi 2 175,37 eiro, suvenīriem — 1801,35 eiro, telpu noformējumam un ziediem — 1054 eiro, tipogrāfijas pakalpojumiem — 1 891,32 eiro.

Savukārt reklāmas un mārketinga pasākumiem iztērētās summas pamatdaļa – 18 159,77 eiro – tika novirzīta informatīviem pasākumiem plašsaziņas līdzekļos.

Jāatzīmē, ka gada sākumā pašvaldības pārstāvji ziņoja, ka sadarbība ar masu medijiem šogad ieplānota pagājušā gada līmenī, lai nevajadzētu izsludināt iepirkuma procedūru. Taču pēc kāda laika pašvaldība tomēr nolēma izsludināt konkursu uz minēto pakalpojumu, kurā pēc iepirkuma procedūras noteikumu koriģēšanas uzvarēja avīze „Latgales laiks” (līgumcena – 8 tūkst. eiro), kurā pašvaldībai ir kapitāldaļas.


Написать комментарий