Tādējādi "Renault" izrādījies par 4,1 sekundi ātrāks nekā 280 ZS jaudīgais "SEAT Leon Cupra", kas šāgada martā titulu atņēma iepriekšējai "Megane RS" īpašajai modifikācijai.

Jaunā "R" modifikācija izgatavota uz "Megane RS 275 Trophy" versijas bāzes un no tās pamatā atšķiras par 100 kilogramiem samazinātu masu (1 281 kg).

Šādu rezultātu inženieri sasniedza, atsakoties no daļas skaņas izolācijas salonā (-18 kg), gaisa kondicionētāja un audio sistēmas (-10 kg), aizmugurējā logu tīrītāja (-1 kg) un aizmugurējiem sēdekļiem (-20 kg), kuru vietā uzstādīts šķērsstabilizators, bet priekšējie sēdekļi aizstāti uz vēl sportiskāka profila "Recaro" sēdekļiem ar polikarbonāta korpusu (-22 kg). Savukārt standarta izplūdes sistēma aizstāta ar "Akrapovič" izgatavoto titāna sakausējuma izpūtēju (-4 kg).

Par papildus samaksu šīs modifikācijas spēkratam pieejamas spēcīgākas bremzes, kuras par standarta mehānismiem ir par trim kilogramiem vieglākas, kā arī litija jonu akumulatoru tradicionālā vietā (tas ietaupīs vēl 16 kg).

Jau standartā automobilis aprīkots ar 19 collu riteņu diskiem un "Michelin Pilot Sport Cup 2" riepām.

Plašākai sabiedrībai šī "Trophy-R" modifikācija pirmo reizi tiks parādīta 27. jūnijā Gudvudas Ātruma festivālā, Lielbritānijā.