Atlaižu piešķiršanas iespējas uzņēmējiem, kuri nes zaudējumus ceļu remontu rezultātā, J. Lāčplēsis nesaskata

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Kārtējās Daugavpils domes preses konferences laikā žurnālisti painteresējās, vai pašvaldība ir izskatījusi iespēju piedāvāt uzņēmējiem, kuri nes zaudējumus ceļu remontu rezultātā, kaut kādas nodokļu atlaides, kuri tiek maksāti pašvaldībai, vai kompensācijas.

Atgādināsim, ka pagājušajā nedēļā kļuva zināms par ātrās ēdināšanas restorāna McDonald’s slēgšanu Daugavpilī. Sabiedrībā tiek izskatītas vairākas iestādes slēgšanas versijas, viena no kurām ir saistīta ar to, ka kompānija neguva plānoto peļņu tādēļ, ka pilsētas maģistrālā iela, kurā atrodas restorāns, ilgu laiku bija slēgta autotransporta kustībai.

Komentējot dažu uzņēmēju izteikto ideju par atlaidēm, kuras viņi varētu saņemt lielu ceļu remonta laikā, mērs Jānis Lāčplēsis atzīmēja, ka Finanšu departaments un Attīstības departaments izskatīs šādas sadarbības iespēju, bet pagaidām juridiskus mehānismus priekšlikuma realizācijai viņš nesaskata.

Mērs piebilda, ka jebkuras infrastruktūras uzlabošanas mērķis ir veicināt uzņēmēju darbību, tomēr darbu veikšanas laikā nākas ciest noteiktas neērtības.

Šajā gadījumā kompensācijas ir paredzētas tikai tiem, kuri realizē sabiedriskos pārvadājumus, paskaidroja J. Lāčplēsis. Bet tādēļ, ka sabiedriskā transporta kustībai 18. Novembra iela netika slēgta, pārvadātājiem maršruts nebija garāks. Tādējādi arī vēršanās pašvaldībā, lai saņemtu kompensācijas, nevar būt, paskaidroja domē. Kas attiecas uz pašvaldības Autobusu parku, tad zaudējumi, kuri saistīti ar dažu maršrutu izmaiņām ceļu remontu laikā, bija ieplānoti.

Savukārt vicemērs Dmitrijs Rodionovs, komentējot situāciju ar ātrās ēdināšanas restorāna slēgšanu, paziņoja, ka kompānijas pārstāvji neuzskata ielas remontu par iemeslu, kurš kalpoja restorāna slēgšanai.

J. Lāčplēsis, rezumējot pateikto, atzīmēja, ka viņam nav saprotams, kādēļ lēmums par restorāna slēgšanu tika pieņemts divas nedēļas pirms Ziemassvētkiem un Jaunā gada, kad ir novērojama īpaša patērētāju aktivitāte.


Написать комментарий