Ķirsons jaunajā ēstuvē plāno pārdot 1000 burgerus dienā

foto: twitter.com/AndrisAmeriks
foto: twitter.com/AndrisAmeriks

Jaunajā uzņēmēja Gunāra Ķirsona ēstuvē "Ķirsons Māja", kas vienlaikus būs veikals un bistro, plānots pārdot 1000 burgerus dienā, ziņo "Nozare.lv".

Kā informēja uzņēmējs, burgeru cenas būs no 90 līdz 95 santīmiem gabalā. Patlaban gan burgeru iekārtas vēl nav uz vietas, taču būs pēc četrām nedēļām.

Jaunā uzņēmēja Ķirsona ēstuve "Ķirsons Māja" darbu sāks nākamnedēļ, 23.jūlijā. Jaunais zīmols ir izveidots, lai akcentētu jauno un atšķirīgo produkciju. Kopumā veikalā būs vairāk nekā 200 preču pozīciju, savukārt bistro - vairāk nekā 150 ēdienu pozīcijas. Jaunā ēstuve nodarbinās vairāk nekā 30 darbiniekus.

Aptuvenās investīcijas šajā projektā tika lēstas ap vienu miljonu eiro jeb 700 000 latu. Taču, ņemot vērā sadārdzinājumu 35-40% apmērā, ko veido nepieciešamo iekārtu izmaksas, jaunās ēstuves izmaksas varētu sasniegt pat vienu miljonu latu. Līdzekļus projektā investējis Latvijas miljonāru sarakstos daudzkārt minētais uzņēmējs Jūlijs Krūmiņš.

Jauno ēstuvi pārvaldīs pērn 17.septembrī dibināta, Ķirsona vadīta kompānija SIA "MC Horeca Holding", kuras paspārnē darbojas "Ķirsons Māja". Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 latu. 50,05% SIA "MC Horeca Holding" pieder Ķirsonam, bet 49,95% - SIA "Capital Investments".

Ķirsonam pieder arī 100% kompānijas "Lido" kapitāldaļu, 50% kapitāldaļu uzņēmumā "Zaļā zeme Lido" un 50% kapitāldaļu uzņēmumā "Daugmales projekti".

2011.gadā "Lido" izdevies atgriezties pie peļņas gūšanas. 2010.gadā "Lido" strādāja ar 9,615 miljonu latu zaudējumiem, bet 2011.gadā gūta 1,03 miljonu latu peļņa. "Lido" apgrozījums pieaudzis par 2,1% - no 17,64 miljoniem latu 2010.gadā līdz 18,01 miljonam latu 2011.gadā.

Patlaban "Lido" tīklu veido viens "pop-up" bistro un astoņi bistro Latvijā, kā arī viens "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un divi veikali Rīgā un Liepājā.


Написать комментарий