Nākamgad Daugavpils pilsētas domē, iespējams, tiks izveidots „sūdzību tālrunis”

foto publicdomainpictures.net
foto publicdomainpictures.net

Par šādu ieceri portālam Gorod.lv pastāstīja Domes priekšsēdētāja Žanna Kulakova. Pēc viņas vārdiem, „sūdzību tālrunis” varētu palīdzēt veidot atklātu sarunu ar pilsētniekiem.

„Domē tiek iesniegtas daudzas sūdzības, lūgumi, ierosinājumi. Radio tiešā ētera laikā pilsētnieki sūdzas par konkrētām problēmām, ar kurām jānodarbojas atbilstošām firmām un, iespējams, sūdzībām nav jābūt izteiktam tiešajā ēterā.

Sākumā dažu mēnešu laikā „sūdzību tālrunis” darbosies testa režīmā, paskatīsimies, cik tas būs pieprasīts. Tiek plānots, ka ne tikai tiks pieņemti pilsētnieku zvani, bet vēlāk operators atzvanīs un paziņos par lūguma izpildi vai kādas problēmas atrisinājumu. Tas tiek darīts pilsētnieku ērtībai”, - paziņoja Žanna Kulakova.
Tiek plānots, ka „sūdzību tālrunis” sāks darboties jau nākamgad.

Pēc Domes priekšsēdētājas vārdiem, šobrīd daugavpilieši var zvanīt uz Daugavpils pilsētas domes Informāciju biroju, tomēr tā darbinieki, izņemot atbildēšanu uz telefona zvaniem, nodarbojas arī ar citu pienākumu pildīšanu – pieņem iedzīvotāju pieteikumus, apstrādā ienākošo pastu utt. Viņu pienākumos neietilpst atbildēt uz sūdzībām.


Написать комментарий