"Mēs pārveidojam "Newsweek", nevis atvadāmies no tā," pavēstīja interneta izdevējsabiedrības "Newsweek Daily Beast Company" dibinātāja un galvenā redaktore Tīna Brauna paziņojumā, kas ievietots žurnāla interneta vietnē.

"Šis lēmums nav saistīts ar zīmola vai žurnālistikas kvalitāti - tā ir tikpat stipra kā vienmēr. Tas ir saistīts ar drukāto izdevumu publicēšanas un izplatīšanas izaicinošo ekonomiku," paskaidroja Brauna.

"Newsweek" iznāk jau 80 gadus un ir gadu desmitiem konkurējis ar nedēļas žurnālu "Time", bet pēdējā laikā tā ienākumi strauji samazinājušies.

Brauna atzina, ka drukātā izdevuma apvienošana ar "Daily Beast" interneta operācijām ar nosaukumu "Newsweek Global" nozīmēs darbavietu skaita samazināšanu.

"Diemžēl mēs paredzam personāla samazināšanu un mūsu redakcionālo un biznesa operāciju optimizēšanu gan šeit ASV, gan starptautiskā mērogā," teikts Braunas paziņojumā personālam.

Viņa pavēstīja, ka pilnīgi digitālais izdevums "būs vienots pasaules mēroga izdevums, domāts augsti mobilai un sabiedrisko domu vadošai mērķauditorijai, kas grib uzzināt par pasaules notikumiem sarežģītā kontekstā".

Tas būs pieejams internetā un planšetdatoros par abonentmaksu un ar "izlases saturu", kāds ir pieejams "Daily Beast" vietnē.

Konglomerāta IAC vadītājs Barijs Dilers sacīja, ka viņa uzņēmums tagad izskata variantus pēc IAC partnera projektā "Newsweek"/"Daily Beast" izstāšanās no tā.

Laikraksts "The Washington Post" 2010.gadā pārdeva "Newsweek" Kalifornijas miljardierim Sidnijam Harmenam par vienu ASV dolāru, pirms tika noslēgts darījums ar IAC par žurnāla un interneta operāciju apvienošanu.

Pēc Harmena nāves 2011.gadā viņa ģimene pārtrauc finansēt "Newsweek".

"Newsweek" līdzīgi citiem ASV žurnāliem un laikrakstiem ir saskāries ar drukāto reklāmu ienākumu strauju kritumu, krasu tirāžas samazināšanos un lasītāju pāriešanu uz bezmaksas ziņām internetā.