Vai esat saskārušies ar situāciju, kad ilgstoši kavējas lidmašīna vai tiek atcelts reiss? Kur meklēt informāciju? Kādas ir Jūsu pasažieru tiesības šādas situācijās? Atbildes uz šiem un citiem līdzīgiem jautājumiem Eiropas patērētāju informēšanas centra (EPIC) un Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) speciālisti trešdien sniegs aviopasažieriem Starptautiskajā lidostā "Rīga" Eiropas Aviopasažieru tiesību dienas ietvaros kampaņā "Zini un lido!".

Par jautājumu aktualitāti liecina gan aizvien pieaugošais iesniegto sūdzību, gan pieprasīto konsultāciju skaits avio pakalpojumu jomā. Jau 2011.gada pirmajā pusē vien PTAC un EPIC patērētāji vērsušies 426 reizes ar jautājumiem un problēmām par avio pakalpojumiem. No PTAC saņemtajām sūdzībām par pakalpojumiem jau trešo gadu pirmajā vietā ir tieši sūdzības par avio pārvadājumiem, kas šogad ir vairāk nekā 30% no sūdzībām par pakalpojumiem.

Aviopasažieru dienas kampaņa "Zini un lido!" ietvaros jau trešo gadu EPIC un PTAC speciālisti gan aptaujās aviopasažierus, lai uzzinātu, cik zinoši tie ir par savām aviopasažieru tiesībām, gan arī sniegs informāciju, piemēram, kā rīkoties dažādās situācijās, kad kavējas vai atcelts reiss, vai arī aizkavējusies bagāža.