Ladno idi spatj nernaja zeznhina,a cego ma ruskij peteshla?koment dal delo..😆daze god ne govarit...blasaatj a shto butet s telefonom 😆😆😆
Ladno idi spatj nernaja zeznhina,a cego ma ruskij peteshla?koment dal delo..😆daze god ne govarit...blasaatj a shto butet s telefonom 😆😆😆