Televīzijas raidījumu vadītāja, dīdžejs un jaunā māmiņa Maša Maļinovska cieta neapzinīgu reklāmas devēju dēļ.
Oktobrī televīzijas reklāmu skaits ir pieaudzis par 19%, bet sponsorreklāmu skaits par 15%, kopumā nodrošinot 18% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2012.gadā.
Lai efektivizētu patērētāju tiesību un ekonomisko interešu aizsardzības sistēmu un pastiprinātu reklāmu uzraudzību, Saeima ceturtdien, 7.novembrī, konceptuāli pirmajā lasījumā atbalstīja apjomīgus grozījumus Negodīgas komercprakses aizlieguma likumā un Reklāmas likumā.
Reklāmu izvietošana Facebook mobilajā variantā ļāvusi uzņēmuma 2013.gada trešajā ceturksnī palielielināt ienākumus par 66%.
Vācijā aizliegta amerikāņu tabakas giganta Marlboro strīdīgā reklāmas kampaņa.
Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) nopirkusi reklāmas četros medijos uz četriem mēnešiem, šim nolūkam tērējot nepilnus 22 000 latu, šovakar ziņo raidījums "Nekā personīga", norādot, ka reklāmas var tikt izmantotas Reformu partijas reklamēšanai.
No piektdienas visa veida priekšvēlēšanu reklāmas Latvijā ir aizliegtas, to nosaka likums.
Portāla Gorod.lv rīkotā aptauja liecina, ka 57% lasītāju uzskata jebkāda veida reklāmu skolā par nepieļaujamu.
Tikai puse mazo un vidējo uzņēmumu (49%) internetu izmanto savu preču un pakalpojumu reklamēšanai, to pierāda pēc biznesa uzziņu portāla www.zl.lv pasūtījuma veiktais pētījums par uzņēmumu reklāmas aktivitātēm internetā. Uzņēmumi, kuri sākuši izmantot reklāmas iespējas internetā atzīst, ka līdz ar to savu uzņēmējdarbības stāvokli ir uzlabojuši.