Reklamēšana

Maša Maļinovska kļuva par reklāmas upuri 14.11.2013

Televīzijas raidījumu vadītāja, dīdžejs un jaunā māmiņa Maša Maļinovska cieta neapzinīgu reklāmas devēju dēļ. 

Oktobrī sasniegts TV reklāmu rekords 07.11.2013

Oktobrī televīzijas reklāmu skaits ir pieaudzis par 19%, bet sponsorreklāmu skaits par 15%, kopumā nodrošinot 18% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2012.gadā.

Saeima konceptuāli atbalsta grozījumus likumos, kas paredz patērētāju tiesību aizsardzības stiprināšanu 07.11.2013

Lai efektivizētu patērētāju tiesību un ekonomisko interešu aizsardzības sistēmu un pastiprinātu reklāmu uzraudzību, Saeima ceturtdien, 7.novembrī, konceptuāli pirmajā lasījumā atbalstīja apjomīgus grozījumus Negodīgas komercprakses aizlieguma likumā un Reklāmas likumā.

Par 66% pieaug Facebook ienākumu apmērs; Portāls lemj vairāk nepalielināt reklāmas apjomu 01.11.2013

Reklāmu izvietošana Facebook mobilajā variantā ļāvusi uzņēmuma 2013.gada trešajā ceturksnī palielielināt ienākumus par 66%. 

Vācija aizliedz Marlboro "Varbūt" cigarešu reklāma 12.10.2013

Vācijā aizliegta amerikāņu tabakas giganta Marlboro strīdīgā reklāmas kampaņa.

IZM slēdz līgumus ar medijiem, ietekmējot ziņotā saturu, vēsta raidījums 23.09.2013

Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) nopirkusi reklāmas četros medijos uz četriem mēnešiem, šim nolūkam tērējot nepilnus 22 000 latu, šovakar ziņo raidījums "Nekā personīga", norādot, ka reklāmas var tikt izmantotas Reformu partijas reklamēšanai.

No piektdienas politiķi reklamēties vairs nedrīkst 31.05.2013

No piektdienas visa veida priekšvēlēšanu reklāmas Latvijā ir aizliegtas, to nosaka likums.

Vairāk nekā puse Gorod.lv aptaujāto lasītāju ir pret jebkāda veida reklāmu skolās 03.12.2012

Portāla Gorod.lv rīkotā aptauja liecina, ka 57% lasītāju uzskata jebkāda veida reklāmu skolā par nepieļaujamu.

Pētījums: uzņēmēji neizmanto pilnvērtīgi reklamēšanās iespējas internetā 17.04.2012

Tikai puse mazo un vidējo uzņēmumu (49%) internetu izmanto savu preču un pakalpojumu reklamēšanai, to pierāda pēc biznesa uzziņu portāla www.zl.lv pasūtījuma veiktais pētījums par uzņēmumu reklāmas aktivitātēm internetā. Uzņēmumi, kuri sākuši izmantot reklāmas iespējas internetā atzīst, ka līdz ar to savu uzņēmējdarbības stāvokli ir uzlabojuši.