Pacientu ombuds pagājušajā gadā saņēmis 1000 sūdzību

foto: lat.gorod.lv
foto: lat.gorod.lv

Aizvadītajā gadā Pacientu ombuds saņēmis 1000 sūdzību par ārstu un ārstniecības iestāžu darbu un sniedzis 1000 konsultāciju, pirmdien intervijā "Latvijas Radio" informēja Pacientu ombuda valdes priekšsēdētāja Liene Šulce Rēvele.

Viņa pastāstīja, ka cilvēki kļūst arvien aktīvāki, tāpēc pēdējo gadu laikā arvien vairāk domā par savu veselību. Tomēr ar esošo - smieklīgi mazo nozarei atvēlēto finansējumu, augstu kvalitāti ir grūti sasniegt un nodrošināt.

Šulce Rēvele uzsvēra, ka procentuāli liela daļa no saņemtajām sūdzībām bija par ambulatoro aprūpi. Īpaši daudz sūdzību saņemts par ģimenes ārstu darbu.

Pacientu ombuda galvenais darbības mērķis ir veicināt kvalitatīvu veselības aprūpi, kurā primāras ir pacientu vajadzības pēc efektīvas, savlaicīgas palīdzības, atklātas un objektīvas informācijas, veselību veicinošām aktivitātēm un kurā pacients un ārstniecības personas ir sadarbības partneri.


Написать комментарий