'Rimi Latvia' apgrozījums pērn – 417,2 miljoni latu; peļņa pieaug par 21%

foto Pilseta24.lv
foto Pilseta24.lv

Mazumtirgotājs "Rimi Latvia" pērn strādāja ar 417,2 miljonu latu konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa pieaugusi par 21% ‒ līdz 6,345 miljoniem latu, liecina "Lursoft" datubāzē publicētais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmuma vadības ziņojumā norādīts, ka 2011.gadā kopumā Latvijas iekšējais patēriņš stabilizējās un uzlabojās un līdzīgi tirgus tendencēm arī koncerna neto apgrozījums ir palielinājies. "Rimi Latvia" vadība arī uzsvēra, ka pērn koncernam izdevās uzlabot rentabilitāti, kas pamatā balstījās uz zudumu un izmaksu kontroles pasākumiem. "Koncerna konkurētspējas uzlabošanā galveno ieguldījumu sniedza cenu politikas īstenošana lielveikalos un hipermārketos," teikts vadības ziņojumā.

Pērn koncerns ir veicinājis un atbalstījis tādas ikgadējas vides aktivitātes un pasākumus kā "Lielā talka", "Šķiro pa tīro", "Zemes stunda", "Skābeklis", kā arī dažādus labdarības projektus.

Pagājušajā gadā "Rimi Latvia" koncerns arī atbalstījis Latvijas mazos ražotājus, 2011.gadā "Rimi" hipermārketā tirdzniecības centrā "Spice" atverot veikalu "Klēts". Uzņēmuma vadība apliecināja, ka šī iniciatīva tiks turpināta arī 2012.gadā, izveidojot šādus veikalus arī citos "Rimi" hipermārketos.

Koncerna vadība norādīja, ka "Rimi Latvia" pērn turpināja arī iepriekš plānotos projektus mazumtirdzniecības tīkla pilnveidošanā ‒ tika atvērts jauns hipermārkets Rīgā, viens lielveikals Rīgā un Valmierā, kā arī lielveikals Bauskā tika konvertēts par samazinātas platības hipermārketu. "Rimi Latvia" vadība informēja, ka jaunā supermārketu koncepcija tika izmantota ne tikai jaunatvērtajos veikalos, bet arī modernizējot četrus Rīgas lielveikalus. 2011.gadu koncerns pabeidza kopskaitā ar 111 veikaliem, no kuriem 17 bija hipermārketi, 33 lielveikali un 61 zemo cenu veikals "Supernetto".

Uzņēmuma vadības ziņojuma arī minēts, ka 2011.gada beigās koncerns nebija pakļauts būtiskai kredītriska koncentrācijas pakāpei, jo neviena klienta parāds nepārsniedza 5% no kopējā parādu apmēra. "Rimi Latvia" koncerna vadība apliecināja, ka arī turpmāk koncernam būs pieteikami naudas resursi, lai tā likviditāte nebūtu apdraudēta.

Savukārt šogad koncerns plāno turpināt lielveikalu tīkla modernizāciju, paplašināt veikalu tīklu, tālāk attīstīt privāto preču zīmju produktu klāstu, kā arī koncentrēties uz pircēju lojalitātes veicināšanu. Līdz ar iepriekšminēto pasākumu veikšanu koncerns plāno nostiprināt savas pozīcijas Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības tirgū, teikts vadības ziņojumā.

"Rimi Latvia" 2010.gadā strādāja ar 391,8 miljonu latu konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 1,6% mazāk nekā 2009.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pērn pieauga astoņas reizes, sasniedzot 5,573 miljonus latu.

Kompānijas "Rimi Baltic" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas kompānijai "ICA Group" piederošais "ICA Baltic". "Rimi Baltic" dibināts 2005.gada janvārī, apvienojoties mazumtirgotājiem "Kesko Food" un "ICA Baltic", kas apsaimniekoja attiecīgi "Citymarket" un "Supernetto", kā arī "Rimi" veikalus.


Написать комментарий